Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van babeth - WaarBenJij.nu Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van babeth - WaarBenJij.nu

Johannesburg

Door: Babeth

Blijf op de hoogte en volg

25 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hoi allemaal,

Zoals de meeste van jullie al weten ben ik veilig aangekomen, opgepikt van het vliegveld en bij de tante van een collega ondergebracht. Ik heb wel al een heleboel getypt over mijn eerste dagen (mijn auto was nog niet verzekerd en ik kan 's avonds alleen naar buiten met een taxi, dus tijd zat..) maar ik heb krijg het nog niet op internet geplant. Uitgebreidere verhalen volgen dus snel, voor nu even een korte update: In mijn fijne veilige doch redelijk levendige suburb Parkhurst, waar ook het kantoor van MMP is, heb ik inmiddels een huisje gevonden. De eerste markt en rommelmarkt heb ik al ontdekt, alsook de enorme hoeveelheden groente en fruit die ze daar verkopen. Ik denk dat ik nog eens gezond ga eten. En verder.... ga ik morgen voor het eerst de weg op! Ben nu al zenuwachtig :-(

Meer nieuws volgt dus, hou me op de hoogte van reilen&zeilen in Nederland

Groetjes uit Johannesburg,

Babeth

  • 25 Februari 2008 - 13:52

    Bo:

    Hallo Babeth, wat een spannend avontuur zit je in. geen idee dat je naar Zuid Afrika bent afgereisd, voor werk? En wat ga je precies doen, waar werk je en voor hoe lang is het? Hier gaat alles goed, nog steeds in Zuid Spanje, geen HoA meer, maar wel BO Travel en dat is beter voor mij. Leuk om te lezen wat je doet!

    Veel plezier!
    groetjes Bo

  • 25 Februari 2008 - 16:52

    Roos:

    Ha Babeth! Klinkt allemaal weer helemaal a la Babeth!! Met andere woorden.. dat zal allemaal wel los lopen.. :-)! Veel plezier! liefs en succes met je weg vinden! dagdag, Roos

  • 25 Februari 2008 - 20:24

    Heidi:

    Hé Babette!
    Wat klinkt het fijn daar.. al wel lekker gewend dus! heel veel plezier! Kus, Heidi

  • 25 Februari 2008 - 21:38

    Fre:

    Hi Ba,

    Klinkt allemaal erg spannend! Vertel ook over je gastgezin. Zijn ze een beetje aardig vcor je?

    XXX Fre

  • 26 Februari 2008 - 13:07

    Paps:

    moet ik in die buurt al op zoek naar een autoschadebedrijf of loopt het wel los??

  • 26 Februari 2008 - 19:38

    Minke:

    Hey Ba, Wat goed dat je al zo snel een huisje gevonden hebt! Heb je het een beetje naar je zin????

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2014

Nog meer avonturen

18 Augustus 2009

Jong in Srebrenica

18 Augustus 2009

Coffee and sigarets

18 Augustus 2009

Jebo

18 Augustus 2009

Jong in Srebrenica:

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 61616

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: