Verzekering - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van babeth - WaarBenJij.nu Verzekering - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van babeth - WaarBenJij.nu

Verzekering

Door: Babeth

27 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Johannesburg

De dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel heb ik al uit mijn rugzak opgediept en de autosleutels branden in mijn zak. Maar dit weekend blijft mijn auto nog staan waar hij staat. Het verzekeren van een auto blijkt nog niet gemakkelijk. Toch is er een positief verschil met de Nederlandse callcentres waardoor ik het na een dag proberen nog steeds niet zat ben. Callcentre medewerker 1 is nieuwsgierig waar mijn accent vandaan komt en begint te raden. Duitsland? Scandinavie? Oooo Nederland! Waarop hij me uitgebreid welkom heet in Zuid-Afrika. Callcentre medewerker 2 merkt op dat ik pas jarig ben geweest. En wil weten of het een leuke dag was. En een leuk feestje. Een verzekering koop je er niet voor. Maar gezellig is het bestwel.

• 27 Februari 2008 - 09:35

Ellen:

hahaha Wat leuk!!!
    Fijn dat je goed bent aangekomen daar!!
    Liefs Ellen

• 27 Februari 2008 - 15:54

Marieke:

Wat een verfrissende manier van call centre medewerker zijn!

• 28 Februari 2008 - 14:24

Marijke:

hahaha, geweldig!
    Ik vind je verhalen hilarisch ba! en grote schande, ik weet nu al meer van je dan je hele periode in rotterdam...