Autorijden: check - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van babeth - WaarBenJij.nu Autorijden: check - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van babeth - WaarBenJij.nu

Autorijden: check

Door: Babeth

Blijf op de hoogte en volg

27 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Voor vandaag heb ik misschien wel genoeg nieuwe stukjes op het internet gezet, maar voor de nieuwsgierigen onder jullie een korte update van mijn autorijervaringen....
Gisteren heb ik de auto op gehaald bij collega Sandra. Daar moest ik eerst even bijkomen van de schrik omdat het ding zo'n 4,5 meter lang blijkt te zijn. Daarna ben ik samen met haar naar de garage van de ' first for women' - formulieren met bloemetjes en een handtasverzekering - verzekeringsmaatschappij gereden - waar ik op mijn kop kreeg omdat er zoveel blaadjes op mijn mooie auto zaten, als ik m toch niet gebruikte, kon ik m dan niet aan haar geven? - en weer terug.
Links rijden ging best goed, ik heb maar een keer gedreigd aan de verkeerde kant van de weg te belanden. 's Middags ben ik met een kleine de-tour van zo'n vijf wijken helemaal alleen bij mijn huis in Parkview beland. Vandaag reed ik zowaar de vijf minuten naar kantoor in een keer goed. Het linksrijden, daar ben ik aan gewend, nu nog proberen de weg te vinden. (gelukkig heeft Edger mij een stratenboek nagelaten)

PS: De dobbelstenen hangen!

  • 27 Februari 2008 - 10:42

    Paps:

    mooi zo, dan hoef ik niet te soek naar die schademan. ik laat mams vanavond alles wel lezen, ik moet te biljarten dus leg ik het wel uit !!

  • 27 Februari 2008 - 17:49

    Imke:

    Hoi Babeth, klinkt allemaal erg leuk daar! Heb ook zin om te komen! Nog een paar weekjes en dan kom ik jullie vergezellen! Succes met werk en tot snel! Lfs Imke

  • 28 Februari 2008 - 12:26

    Ellen:

    Joehoe! Dat gaat dus helemaal goed komen met het linksrijden! Fijn!

  • 02 Maart 2008 - 12:45

    Dick:

    Hoi Babeth
    Moet je daar nog een boekje op schoot houden.
    In een kar van 4,5 meter is toch wel plaatst voor een TomTommetje :-)

    Heb je al iets kunnen schrijven (opdracht) of is dit nog te vroeg.
    Je bent er tenslotte nog maar net.

    Groeten Dick

  • 02 Maart 2008 - 15:24

    (tante)Gera:

    Hoi Babeth,
    Mooi dat je goed bent aangekomen, veel succes daar, ik volg je op de site.
    Voorzichtig aan hoor.
    Groeten van Pim.

    Gera.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2014

Nog meer avonturen

18 Augustus 2009

Jong in Srebrenica

18 Augustus 2009

Coffee and sigarets

18 Augustus 2009

Jebo

18 Augustus 2009

Jong in Srebrenica:

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 61600

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: